銀座メゾンエルメスで「奥村雄樹による高橋尚愛」展開催、70年代NYのアートシーンを蘇らせる(3/5)
Memory of No Memory, Hat Piece|1973|和紙にクレヨンと鉛筆|各 65 x 98 cm|11 枚 Memory of No Memory, Hat Piece|1973|Crayon and pencil on Japanese paper|65 x 98 cm each|11 drawings/ Courtesy of the artist and MISAKO & ROSEN
イスラエルの高橋尚愛、1975 年(習作)|2016|デジタル加工された切り抜き(『イスラエルのラウシェンバーグ』(イスラエル美術館発行、1975 年)より)| 16.6 × 22.8 cm Study for Hisachika Takahashi in Israel, 1975|2016|Scanned and photoshopped cutout book page (from “Rauschenberg in Israel,” published by the Israel Museum, Je/ Photo courtesy of The Israel Museum, Jerusalem; first published in “Rauschenberg in Israel,” 1975 Courtesy of the artist and MISAKO & ROSEN
高橋尚愛は誰なのか:ダニエル・バウマンによるインタビュー|2015|HD ヴィデオ|18 分 15 秒 Who is Hisachika Takahashi: An Interview by Daniel Baumann|2015|HD video|18 minutes 15 seconds/ Courtesy of the artist and MISAKO & ROSEN
高橋尚愛:ワイド・ホワイト・スペース(1967 年のアントワープ)からウィールズ現代美術センターのプロジェクト・ルーム(2013 年のブリュッセル)へ|2013 森美術館での展示風景 Hisachika Takahashi: From Wide White Space, Antwerp, 1967 to Project Room, WIELS Contemporary Art Centre, Brussels, 2013|2013 Installation view at Mori Art Museu/ Photographer: (c) 松代章吾/(c) Shogo Matsushiro Courtesy of the artist and MISAKO & ROSEN
Sunset Chair|1976|竹、キャンバス、麻紐|h. 212 cm Sunset Chair|1976|Bamboo, canvas, linen thread |h. 212 cm/ Photo: “Alex” Courtesy of the artist and MISAKO & ROSEN
- TOP
- 銀座メゾンエルメスで「奥村雄樹による高橋尚愛」展開催、70年代NYのアートシーンを蘇らせる
- 銀座メゾンエルメスで「奥村雄樹による高橋尚愛」展開催、70年代NYのアートシーンを蘇らせる(3/5)